24 اکتبر

اهمیت ویدئو مارکتینگ

وقتی اطلاعات از طریق تصاویر و فیلم ها به ما ارائه می شود ، آن را ترجیح می دهیم. اینترنت پر سرعت به ما این امکان را داده است كه این كار را بهتر از گذشته انجام دهیم.
لیستی را گردآوری کرده ایم که وضعیت تبلیغات ویدیویی در سال ۲۰۱۹ را روشن خواهد کرد و به شما نشان می دهد که شرکت های موفق چگونه از محتوای ویدیویی برای پیدا کردن پیام خود استفاده می کنند.


هر روز بیش از ۵۰۰ میلیون ساعت فیلم در YouTube مشاهده می شود.
۸۵٪ از فیلم های فیس بوک بدون صدا تماشا می شوند.
۴۵٪ از مردم بیش از یک ساعت فیلم در فیس بوک یا یوتیوب در هفته تماشا می کنند.
۷۲٪ از مردم هنگام یادگیری در مورد یک محصول یا خدمات ، فیلم را بر روی متن ترجیح می دهند.
۸۸٪ بازاریابان از بازاریابی ویدیویی خود در رسانه های اجتماعی راضی هستند.

۱) استفاده از فیلم در صفحات می تواند به طور بالقوه نتیجه کار را تا ۸۶٪ افزایش دهد.

استفاده از فیلم ها آسان است. به جای این که بتوانید از میان انبوهی از اطلاعات بی پایان استفاده کنید ، فقط می توانید یک فیلم کوتاه تماشا کنید و تمام آنچه را که باید در مورد یک محصول بدانید یاد بگیرید. برای شرکتی به نام Tutorvista ، این استراتژی منجر به افزایش ۸۶ درصدی تبدیل ها شد. شرکت تولید فیلم Eyeview Digital صفحه فرودگاه Tutorvista را گرفت و با یک فیلم پخش خودکار آن را در همان صفحه آزمایش کرد. نتایج عالی بود

۲) ۲۳٪ بازاریابان که از تبلیغات ویدیویی استفاده نمی کنند می گویند که برای ساخت فیلم وقت ندارند.

تهیه فیلم کاری بسیار وقت گیر و پیچیده است. حدود ۲۳٪ از بازاریابانی که محتوای ویدیویی تولید نمی کنند ، به سادگی نمی توانند وقت لازم را برای توجه به آن کسب کنند و ۲۱٪ ادعا می کنند که آنها نمی دانند از کجا شروع کنند. طبق معیارهای بازاریابی ویدیویی ، تنها ۹٪ احساس می کنند که به هیچ وجه به محتوای ویدیویی احتیاج ندارند.

۳) هزینه تبلیغات تبلیغات دیجیتال از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ با ۵۳٪ افزایش یافت.

هرچه بیشتر بازاریابان از اثربخشی فیلم ها آگاه می شوند ، بودجه بازاریابی در تمام صنایع افزایش می یابد. این تعداد هنوز در حال افزایش است.

۴) ۶۰٫۳ درصد بازدیدهای ویدئویی مربوط به کاربران تلفن همراه است.

کاربران به آرامی اما مطمئناً تمرکز خود را به دستگاه های تلفن همراه منتقل می کنند. بسیاری تماشای فیلم بر روی تلفن خود را ترجیح می دهند ، بنابراین اکثر بازاریابان ویدیو اکنون فیلم های خود را برای موبایل بهینه می کنند تا با این روند مطابقت داشته باشد.

۵) به طور متوسط ​​، تبلیغ کنندگان بیش از ۱۰ میلیون دلار برای تبلیغات ویدیویی در سال ۲۰۱۸ هزینه کردند.

آمار بازاریابی ویدیویی نشان می دهد که این بازار پر سود تنها با گذشت هر سال رشد خود را ادامه می دهد. جای تعجبی نیست که هم اکنون شرکت های بیشتری در بازاریاب های با استعدادی که می دانند چگونه از تبلیغات ویدیویی بهترین استفاده را می کنند ، سرمایه گذاری می کنند.
با وجود محبوبیت در بازاریابی ویدیویی ، بسیاری از شرکت ها هنوز درک نکرده اند که چگونه محتوای ویدیو را به راحتی و ارزان تهیه کنند. در حالی که تولید فیلم نسبت به سایر مطالب به منابع و برنامه ریزی بیشتری نیاز دارد ، نتایج می تواند بیش از سرمایه گذاری اولیه تأمین شود.

آمار فیلم های رسانه ای اجتماعی
۶) ۴۵٪ از مردم بیش از یک ساعت فیلم های فیس بوک یا یوتیوب را در هفته تماشا می کنند.

مشاهده یک ویدیو در YouTube بخشی از مراسم صبحگاهی شده است. مصرف کنندگان در حالی که قهوه صبح خود را می نوشند ، از کانالهای مورد علاقه خود لذت می برند ، یا از وقت ناهار خود برای گرفتن آخرین اخبار در هنگام فید فیس بوک خود استفاده می کنند.

۷) انتظار می رود درآمد جهانی تبلیغات ویدیویی فیس بوک تا سال ۲۰۲۱ به ۹٫۵۸۲ میلیارد برسد.

استفاده از فیلم در رسانه های اجتماعی راهی آسان برای دستیابی به مصرف کنندگان بیشتر است. از زمانی که فیس بوک قادر به تولید محتوای ویدیوی بیشتر است ، درآمد شرکت افزایش یافته است. کارشناسان Statista انتظار دارند که تا سال ۲۰۲۱ این میزان دو برابر شود.

تبلیغ کنندگانی که هنوز تبلیغات ویدیویی را در فیسبوک پذیرفته نشده اند ، از دست نمی روند. سازگاری با استانداردهای جدید برای شرکت هایی که نمی خواهند عقب بیفتند و مخاطبان خود را نسبت به سایر مارک ها از دست بدهند بسیار مهم است.

۸) ۸۵٪ از فیلم های فیس بوک بدون صدا تماشا می شوند.

منبع : https://www.smallbizgenius.net
ترجمه : omidpenhani.ir

امید پنهانی هستم گرافیست ، چندین سال است در زمینه هایی ماننده طراحی گرافیکی ،فیلم و انیمیشن و … فعالیت می کنم. و آماده ارائه خدمات حرفه ای در این زمینه می باشم.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • اختراعات و تکنیکهای گوناگونی در پیشرفت لوگو دخیل بوده […]
  • در دنیای عکاسی حتماً تا به حال با عبارت HDR مواجه […]
  • چیزیکه امروزه خیلی بدیهی تلقی می شود و مردم به نسبت به […]
  • تراکت نوعی تبلیغ بصورت آنی است که برای بیان خبر و یا […]
  • برای مدیریت یک شرکت موفق، یک موسسه‌ی بزرگ و یا هر […]
  • وقتی هر روز از منزل به قصد دانشکده و یا جاهای دیگری که […]
  • یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در کسب و کار، تبلیغات است. […]
  • رمز موفقیت در شرایط رکود اقتصادی و کاهش درآمد فقط تحرک […]
  • کارلوس گوسن؛‌ مدیر کمپانی نیسان ژاپن و رنوی فرانسه […]
  • آلبرت اینشتین در ۱۴ مارس ۱۸۷۹ میلادی در ساعت ۱۱:۳۰ صبح […]
  • استیو جابز در ۲۴ فوریه سال ۱۹۵۵ در سان فرانسیسکو از […]
  • ویلیام هنری گیتس مشهور به بیل گیتس، در ۲۸ اکتبر ۱۹۵۵ […]
  • تکنولوژی
    دیجیتال مارکتینگ نسبت به چند سال پیش تغییرات چشمگیری […]
  • تکنولوژی
    وقتی از اپلیکیشن های پیام رسانی سخن می گوییم، آوردن […]
  • تکنولوژی
    حیات زنبورهای عسل اهمیت بسیار زیادی برای انسان‌ها […]