۲۵ آذر

تبلیغات در ۱۰ سال آینده به کدام سمت می‌رود

طبق یک نظرسنجی از مردم آمریکا در مورد آینده تبلیغات، سوال و جواب‌های زیر مورد بررسی قرار گرفته است:
سوال:‌ به نظر شما تبلیغات در رسانه‌هایی مانند تلویزیون ، اینترنت ،‌ چاپ در نشریات و غیر در ۱۰ سال آینده چه تغییراتی می‌کند؟

 پاسخ‌ها:
• ۵۸% تبلیغات اطلاعات شخصی بیشتری در مورد مشتریان خود خواهند داشت (‌ بر اساس سوابق و علایق مشتریان )
• ۵۲% تبلیغات با هدف‌گذاری گروه‌های کاملاً مشخص شده و هدفمند انجام می‌شوند
• ۴۴% بیلبوردها و تبلیغات محیطی کاملاً متحرک نمایش داده می‌شوند
• ۴۳% استفاده از امکانات اثر انگشت و اسکن عنبیه برای خرید مشتریان
• ۳۴% تبلیغات سه بعدی و جذاب
• ۲۹% ویدئوها پای خود را از صفحه نمایش‌ها فراتر می‌گذارند
• ۱۹% تبلیغات کارآمد و مفید می‌شوند
• ۱۶% تبلیغات دیجیتال روی لباس‌ها اتفاق می‌افتد
• ۱۰%‌ ر.ش‌های کاملاً جدید ایجاد می‌شود
• ۱۱% تغییرات چندانی نخواهد داشت

جالب‌ترین بخش در این نظرسنجی، نظرات نسل وای Millennial (گروه ۲۵ تا ۳۴ سال منتسب به نسل تکنولوژی)‌ بود که در پاسخ‌های مربوط به حضور پررنگ اطلاعات در تبلیغات و تبلیغات هدفمند، کمترین تعداد را داشتند و برعکس ،‌ به‌شدت معتقد بودند که تبلیغات به شکلی در حال‌حاضر وجود دارد، کاهش می‌یابد.

در آخر نیز به بررسی پاسخ‌ها در مورد تبلیغات آنلاین در آینده می‌پردازیم:

• ۲۹%‌ تبلیغات پاپ‌آپ Popup
• ۲۲% تبلیغات بنری
• ۷% تبلیغات بومی
• ۷% تبلیغات متنی و ریپورتاژ
• ۶% تبلیغات ویدئویی
• ۶% تبلیغات موبایل و دستگاه‌های همراه

به‌نظر می‌آید در آینده نیز فارغ از رسانه‌ای که در آن تبلیغات نمایش داده می‌شود، خلاقیات اصلی‌ترین عامل برای موفق بودن تبلیغات باشد.

منبع

امید پنهانی هستم گرافیست ، چندین سال است در زمینه هایی ماننده طراحی گرافیکی ،فیلم و انیمیشن و … فعالیت می کنم. و آماده ارائه خدمات حرفه ای در این زمینه می باشم.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • تراکت نوعی تبلیغ بصورت آنی است که برای بیان خبر و یا […]
  • برای کالاهای تجاری خود از چه رنگ‌هایی استفاده […]
  • یکی از جدیدترین روش های بازاریابی اینترنتی، ویدئو […]
  •   دوستان عزیز حتما توصیه می کنم این مقاله خوانده […]
  • در دنیای عکاسی حتماً تا به حال با عبارت HDR مواجه […]
  • ده ویژگی و یک برداشت
    ۱۰ ویژگی که ما را به آدم‌های غیرجذاب تبدیل می‌کند و […]
  • یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در کسب و کار، تبلیغات است. […]
  • مفهوم تبلیغات پنهان، یعنی اینکه تبلیغ‌کنندگان با […]
  • لری پیج پسر دکتر کارل ویکتور پیج، یکی از نخستین […]
  • ویلیام هنری گیتس مشهور به بیل گیتس، در ۲۸ اکتبر ۱۹۵۵ […]
  • کارلوس گوسن؛‌ مدیر کمپانی نیسان ژاپن و رنوی فرانسه […]
  • آلبرت اینشتین در ۱۴ مارس ۱۸۷۹ میلادی در ساعت ۱۱:۳۰ صبح […]
  • هوش مصنوعی تا سال ۲۰۲۴
    تکنولوژی
    یک مؤسسه پژوهش در حوزه فناوری، ارزشی برابر با ۴۲ […]
  • تکنولوژی
    بنا به پیش‌بینی یکی از دانشمندان دانشگاه ام‌آی‌تی، در […]
  • تکنولوژی
    چه بخواهید متنی را ترجمه کنید یا بخواهید با کامپیوتر […]