16 دسامبر

تبلیغات در ۱۰ سال آینده به کدام سمت می‌رود

طبق یک نظرسنجی از مردم آمریکا در مورد آینده تبلیغات، سوال و جواب‌های زیر مورد بررسی قرار گرفته است:
سوال:‌ به نظر شما تبلیغات در رسانه‌هایی مانند تلویزیون ، اینترنت ،‌ چاپ در نشریات و غیر در ۱۰ سال آینده چه تغییراتی می‌کند؟

 پاسخ‌ها:
• ۵۸% تبلیغات اطلاعات شخصی بیشتری در مورد مشتریان خود خواهند داشت (‌ بر اساس سوابق و علایق مشتریان )
• ۵۲% تبلیغات با هدف‌گذاری گروه‌های کاملاً مشخص شده و هدفمند انجام می‌شوند
• ۴۴% بیلبوردها و تبلیغات محیطی کاملاً متحرک نمایش داده می‌شوند
• ۴۳% استفاده از امکانات اثر انگشت و اسکن عنبیه برای خرید مشتریان
• ۳۴% تبلیغات سه بعدی و جذاب
• ۲۹% ویدئوها پای خود را از صفحه نمایش‌ها فراتر می‌گذارند
• ۱۹% تبلیغات کارآمد و مفید می‌شوند
• ۱۶% تبلیغات دیجیتال روی لباس‌ها اتفاق می‌افتد
• ۱۰%‌ ر.ش‌های کاملاً جدید ایجاد می‌شود
• ۱۱% تغییرات چندانی نخواهد داشت

جالب‌ترین بخش در این نظرسنجی، نظرات نسل وای Millennial (گروه ۲۵ تا ۳۴ سال منتسب به نسل تکنولوژی)‌ بود که در پاسخ‌های مربوط به حضور پررنگ اطلاعات در تبلیغات و تبلیغات هدفمند، کمترین تعداد را داشتند و برعکس ،‌ به‌شدت معتقد بودند که تبلیغات به شکلی در حال‌حاضر وجود دارد، کاهش می‌یابد.

در آخر نیز به بررسی پاسخ‌ها در مورد تبلیغات آنلاین در آینده می‌پردازیم:

• ۲۹%‌ تبلیغات پاپ‌آپ Popup
• ۲۲% تبلیغات بنری
• ۷% تبلیغات بومی
• ۷% تبلیغات متنی و ریپورتاژ
• ۶% تبلیغات ویدئویی
• ۶% تبلیغات موبایل و دستگاه‌های همراه

به‌نظر می‌آید در آینده نیز فارغ از رسانه‌ای که در آن تبلیغات نمایش داده می‌شود، خلاقیات اصلی‌ترین عامل برای موفق بودن تبلیغات باشد.

منبع

امید پنهانی هستم گرافیست ، چندین سال است در زمینه هایی ماننده طراحی گرافیکی ،فیلم و انیمیشن و … فعالیت می کنم. و آماده ارائه خدمات حرفه ای در این زمینه می باشم.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • اختراعات و تکنیکهای گوناگونی در پیشرفت لوگو دخیل بوده […]
  • بهتر است وقت بگذارید و یک ویدیو کامل و خوب تهیه کنید و پس از تهیه کردن یک ویدیو مناسب با کسب و کار تان سریعا آن را در طراحی سایت خود قرار دهید و هم چنین می توانید آن را در شبکه های اجتماعی مختلفی که در انها اکانت و صفحه دارید نیز منتشر کنید و مطمئن شوید که دیگران آن را می بینند و این از بهترین راههای بازاریابی اینترنتی است . […]
  • آیا لوگوی شرکت شما خوب است یا ضعیف؟ اگر یک بوکسور از […]
  • یکی از راه‌هایی که می‌تواند عکس شما را زیباتر کند، […]
  • امروزه استفاده از ویدیو های تبلیغاتی به جای تصاویر […]
  • تبلیغات و بازاریابی میتواند تاثیر بسیار مهمی در میزان موفقیت و درآمد شما داشته باشد که با این اصولی که به شما پیشنهاد میکنیم قطعا مشتری را مجذوب میکند. یکی از رموز اصلی موفقیت در کسب و کار تبلیغات و بازاریابی است . […]
  • یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در کسب و کار، تبلیغات است. […]
  • وقتی هر روز از منزل به قصد دانشکده و یا جاهای دیگری که […]
  • مفهوم تبلیغات پنهان، یعنی اینکه تبلیغ‌کنندگان با […]
  • استیو جابز در ۲۴ فوریه سال ۱۹۵۵ در سان فرانسیسکو از […]
  • فیزیکدان نظری، کیهان‌شناس و نویسنده بریتانیایی و مدیر […]
  • آلبرت اینشتین در ۱۴ مارس ۱۸۷۹ میلادی در ساعت ۱۱:۳۰ صبح […]
  • ویلیام هنری گیتس مشهور به بیل گیتس، در ۲۸ اکتبر ۱۹۵۵ […]
  • تکنولوژی
    بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM) نوعی بازاریابی اینترنتی (تلاش های بدون پرداخت هزینه) است که از وب سایت های شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای بازاریابی استفاده می کند. هدف SMM تولید محتوا است که کاربران برای کمک به آنها با شبکه اجتماعی خود به اشتراک می گذارند. […]
  • تکنولوژی
    این جغد بانمک شب و روز محافظ خانه شما است. اغلب […]
  • تکنولوژی
    با مطالعه و بررسی قربانیان سکته مغزی که توانایی هجی […]