28 اکتبر

تبلیغات رسانه های اجتماعی چیست؟

برای درک بهتر تبلیغات رسانه های اجتماعی (SMA) ، بهتر است با توضیح بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM) شروع کنید.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM) نوعی بازاریابی اینترنتی (تلاش های بدون پرداخت هزینه) است که از وب سایت های شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای بازاریابی استفاده می کند. هدف SMM تولید محتوا است که کاربران برای کمک به آنها با شبکه اجتماعی خود به اشتراک می گذارند.

SMM شباهت زیادی به معاشرت در زادگاه شما دارد. شما براساس علایق خود به گروه ها ، کلوپ ها و سازمان ها می پیوندید. تعداد انجمن های آنلاین با مشکل روبرو است. مشکل اصلی در بازاریابی رسانه های اجتماعی از منظر تجارت این است که می تواند بسیار وقت گیر باشد. بازاریابی رسانه های اجتماعی یک کار یک شبه نیست. آنها باید به مرور زمان پرورش داده شوند. هیچ چیز بدتر از یک صفحه رسانه های اجتماعی است که در مدت ۶ ماه پست جدیدی نداشته است.

اهداف SMM
ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید
دسترسی مشتری را گسترش دهید
روابط را توسعه دهید
حضور برند خود را افزایش دهید
BasicSEO را ارائه دهید
همیشه بخاطر داشته باشید که هنگام ایجاد محتوا برای شبکه های اجتماعی ، چه هدفی را به دنبال خواهد داشت. معمولاً افراد تمایل دارند به سمت پست یا بخش هایی که با آنها ارتباط دارند ، گرایش پیدا کنند ، بنابراین شناختن مخاطبان هدف شما به شما کمک می کند. علاوه بر این ، گرافیک جذاب و طراحی راه دیگری برای جلب واقعاً جمعیت است. از مطالب قاتل استفاده کنید و مصرف کنندگان را نیز به فروش برسانید.

تبلیغات رسانه های اجتماعی
تبلیغات رسانه های اجتماعی اصطلاحی است که برای توصیف تبلیغات آنلاین (تلاش های پولی) که در سایت های شبکه های اجتماعی متمرکز است ، به کار می رود. یکی از مهمترین مزایای تبلیغات در سایت شبکه های اجتماعی (به عنوان مثال فیس بوک ، توییتر) این است که تبلیغ کنندگان می توانند از اطلاعات جمعیتی کاربران استفاده کرده و تبلیغات خود را به طور مناسب هدف قرار دهند.

تبلیغات رسانه های اجتماعی گزینه های هدف گذاری فعلی (مانند موقعیت جغرافیایی ، هدفگذاری رفتاری ، هدف قرار دادن اجتماعی و روانی و غیره) را ترکیب می کند تا شناسایی دقیق گروه هدف ممکن باشد. با تبلیغات رسانه های اجتماعی ، تبلیغات بر اساس اطلاعات جمع آوری شده از پروفایل های گروه هدف به کاربران توزیع می شود.

چرا باید تبلیغات رسانه های اجتماعی را در نظر بگیرید؟
منجر به تولید شوید
هدف تمام تبلیغات پولی باید تولید سرب باشد. هر رسانه اجتماعی ارسال شده ایجاد شده باید به یک صفحه فرود وصل شود و صفحه فرود باید شامل یک تماس برای اقدام باشد. پیوند به صفحه فرود که شامل فراخوانی برای اقدام است ، بیشترین کارآیی کمپین را خواهد داشت. همچنین به شما این امکان را می دهد تا بر کارآیی کمپین نظارت کنید.

دید خود را افزایش دهید
تبلیغ پست در فیس بوک یک روش عالی برای افزایش دید محتوای شماست. ارسال شما به بالاتر و بالاتر در اخبار فوری افراد نزدیکتر از اگر تبلیغ نشده باشد ظاهر می شود. وفاداری مشتری آگاهی از برند را افزایش دهید – وقتی صفحه فیس بوک را برای تجارت خود ایجاد می کنید و سپس آن را از طریق تبلیغات فیس بوک تبلیغ می کنید تا “لایک” بیشتری جمع شود. ، شما آگاهی از برند را افزایش می دهید.

به یک مخاطب درگیر دسترسی پیدا کنید
کاربران رسانه های اجتماعی تمایل زیادی به اشتغال دارند. از آنجا که مردم روزانه چندین بار از سایت های شبکه های اجتماعی بازدید می کنند و زمان زیادی را برای آنها می گذرانند ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی به احتمال زیاد دیده می شوند ، کلیک می کنند و به اشتراک می گذارند.

مخاطبان خاص را هدف قرار دهید
کاربران در سایت های رسانه های اجتماعی تمایل دارند اطلاعات شخصی زیادی را در پروفایل های خود منتشر کنند. مشاغل می توانند از این اطلاعات برای هدف قرار دادن کاربران بر اساس معیارهای خاص ، از جمله موقعیت جغرافیایی ، علایق شخصی ، جنسیت و سن استفاده کنند. در فیس بوک ، تبلیغ کنندگان حتی می توانند آگهی های خود را در صفحاتی قرار دهند که دارای کلمات کلیدی خاصی است.

وفاداری مشتری نسبت به آگاهی از برند را افزایش دهید
هنگامی که برای کسب و کار خود صفحه فیس بوک ایجاد می کنید و سپس آن را از طریق تبلیغات فیس بوک تبلیغ می کنید تا لایک بیشتری را جمع کنید ، آگاهی از برند را افزایش می دهید. صفحات طرفداران فیسبوک به افزایش وفاداری مشتری کمک می کنند زیرا به شما این امکان را می دهند تا مستقیماً با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید ، این امر باعث می شود تا تجارت شما در راس ذهن آنها قرار بگیرد و به نظر می رسد شما نزدیک تر باشید.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی مقرون به صرفه است زیرا شما فقط افرادی را که علاقه مند به محصولات و خدمات شما هستند هدف قرار می دهید ، فقط وقتی شخصی روی تبلیغ شما کلیک می کند ، هزینه دریافت می کنید و فقط هزینه کلیک افرادی را که آماده خرید هستند پرداخت می کنید. اجرای تست ها و تعیین اینکه کدام تبلیغات بهتر کار می کنند و کدام تبلیغات نیاز به افزایش سرعت دارد نیز بسیار باورنکردنی است ، بنابراین دلارهای تبلیغاتی خود را در کمپین هایی که به طور همتراز اجرا نمی شوند هدر نمی دهید.

انعطاف پذیری را افزایش دهید
طول توضیحات تبلیغاتی که فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی اجازه می دهند طولانی تر از آنچه که توسط Google Adwords ارائه شده است. شما می توانید از تصاویر در تبلیغات خود استفاده کنید که به جلب توجه بیشتر به آنها کمک می کند. همچنین می توانید کمپین ها را به خواست خود متوقف کنید و شروع کنید ، کاری که غیر ممکن است با تبلیغات تبلیغاتی معمولی انجام دهد.

منبع : http://obelismedia.com

ترجمه : omidpenhani.ir

امید پنهانی هستم گرافیست ، چندین سال است در زمینه هایی ماننده طراحی گرافیکی ،فیلم و انیمیشن و … فعالیت می کنم. و آماده ارائه خدمات حرفه ای در این زمینه می باشم.

دیدگاه ها


  • ژاپن اعلام کرده تا سال ۲۰۳۰ به فناوری اینترنت ۶G دست پیدا می کنه

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • طبق یک نظرسنجی از مردم آمریکا در مورد آینده تبلیغات، […]
  • امروزه گرافيك بعنوان يكي از مهمترين عوامل تبليغ ، پيام […]
  • یکی از راه‌هایی که می‌تواند عکس شما را زیباتر کند، […]
  • آیا به عکاسی از نوزاد علاقه‌مندید اما نمی‌دانید با چه […]
  • بهتر است وقت بگذارید و یک ویدیو کامل و خوب تهیه کنید و پس از تهیه کردن یک ویدیو مناسب با کسب و کار تان سریعا آن را در طراحی سایت خود قرار دهید و هم چنین می توانید آن را در شبکه های اجتماعی مختلفی که در انها اکانت و صفحه دارید نیز منتشر کنید و مطمئن شوید که دیگران آن را می بینند و این از بهترین راههای بازاریابی اینترنتی است . […]
  • در عصری که ما زندگی می کنیم، شاهد نرخ سرسام آور […]
  • بسیاری از بازاریان بر سر دوراهی راه اندازی کمپین […]
  • ریچارد برنسون دلیل موفقیت خود در تجارت را ۵ راز مهمی […]
  • قرارداد کارمُزدی یا حق‌الزحمه‌ای یا فری‌لنس، گونه‌ای […]
  • ویلیام هنری گیتس مشهور به بیل گیتس، در ۲۸ اکتبر ۱۹۵۵ […]
  • فیزیکدان نظری، کیهان‌شناس و نویسنده بریتانیایی و مدیر […]
  • کارلوس گوسن؛‌ مدیر کمپانی نیسان ژاپن و رنوی فرانسه […]
  • لری پیج پسر دکتر کارل ویکتور پیج، یکی از نخستین […]
  • تکنولوژی
    هدف از طراحی سایت مشاهده حداکثری محتوا توسط بیشترین تعداد کاربران ممکن است، سئو سایت این امکان را فراهم می کند تا در موتورهای جستجو بیشتر دیده شوید و حداکثر کاربران ممکن را جذب کنید. […]
  • تکنولوژی
    گروهی از پژوهشگران شبکه های نوری دانشگاه لندن کالج […]
  • تکنولوژی
    مودم‌های نوری جدید ناساکه قرار است در سال ۲۰۲۰ در […]
WhatsApp chat