22 ژانویه

تولید محتوای ویدئویی حرفه ای

یکی از جدیدترین روش های بازاریابی اینترنتی، ویدئو مارکتینگ است که در آن کلیپ های ویدئویی در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد. بطوری که میزان تاثیر ویدئو مارکتینگ بر سئوی سایت چندین برابر محتواهای متنی و نوشتاری است. به کمک ویدئو مارکتینگ می توان محصولات و خدمات را به صورت تصویری به مشتریان معرفی کرد.
یکی از جدیدترین روش های بازاریابی اینترنتی، ویدئو مارکتینگ است که در آن کلیپ های ویدئویی در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد. بطوری که میزان تاثیر ویدئو مارکتینگ بر سئوی سایت چندین برابر محتواهای متنی و نوشتاری است. به کمک ویدئو مارکتینگ می توان محصولات و خدمات را به صورت تصویری به مشتریان معرفی کرد.

 

ویدئوها ممکن است فیلم یا سخنرانی باشند که می توان آنها را به چندین دسته تقسیم بندی کرد:

۱-ویدئوهای آموزشی

زمانی که شرکت یک محصول جدید را وارد بازار می کند، استفاده و کار با محصول جدید برای مصرف کننده مشکل می شود. بنابراین شرکت تصمیم می گیرد با تهیه یه ویدئوی آموزشی کوتاه، نحوه کار با محصول را برای مشتریان خود شرح دهد. در ویدئوهای آموزشی یک نفر محصول جدید را مرحله به مرحله استفاده و نحوه کار با آن را آموزش می دهد.

۲-ویدئوهای تبلیغاتی

در صورتی که مدیران شرکت قصد معرفی محصولات فعلی و گذشته شرکت را داشته باشند و یا بخواهند در رابطه با خدمات شرکت خود با مشتریان و مصرف کنندگان صحبت کنند، ویدئوهای تبلیغاتی تهیه می کنند. در این نوع ویدئوها، جملاتی که استفاده می شود، به صورت توصیفی هستند.

۳-ویدئوهای علمی

در ویدئوهای علمی هدف اصلی شرح یک مقاله یا مطلب به صورت گفتاری است. به طوری که تحقیق و پژوهش در رابطه با یک محصول در قالب یک فیلم کوتاه تهیه و در اختیار کاربران قرار می گیرد.

۴-ویدئوهای سخنرانی

زمانی که مدیران شرکت قصد ارتباط با مشتریان خود را داشته باشند، سعی می کنند صحبت های خود را به صورت یک فیلم ویدئویی تهیه و در وب سایت بارگذاری کنند. ویدئوهای سخنرانی می تواند جنبه تبلیغاتی، علمی و یا معرفی محصولات را داشته باشند.

علت اهمیت ویدئو مارکتینگ

خواندن مطالب و محتوا گاهی طولانی و خارج از حوصله کاربران است. به همین دلیل تهیه یک فیلم کوتاه می تواند در تشریح مطالب کمک کند. از سوی دیگر ویدئو مارکتینگ حجم بیشتری را در سایت اشغال می کند که برای موتورهای اهمیت بیشتری دارند.

امید پنهانی هستم گرافیست ، چندین سال است در زمینه هایی ماننده طراحی گرافیکی ،فیلم و انیمیشن و … فعالیت می کنم. و آماده ارائه خدمات حرفه ای در این زمینه می باشم.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • تراکت نوعی تبلیغ بصورت آنی است که برای بیان خبر و یا […]
  • امروزه گرافيك بعنوان يكي از مهمترين عوامل تبليغ ، پيام […]
  • آیا لوگوی شرکت شما خوب است یا ضعیف؟ اگر یک بوکسور از […]
  •   دوستان عزیز حتما توصیه می کنم این مقاله خوانده […]
  • امروزه استفاده از ویدیو های تبلیغاتی به جای تصاویر […]
  • یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در کسب و کار، تبلیغات است. […]
  • وقتی هر روز از منزل به قصد دانشکده و یا جاهای دیگری که […]
  • از آنجا که نبرد کسب و کارهای کوچک و متوسط بر سر به دست آوردن مشتریان هر ساله بیشتر و بیشتر می شود، پیدا کردن و انتخاب ایده های تبلیغاتی جدید و مؤثر برای هدف قرار دادن مشتریان بسیار قابل توجه خواهد بود […]
  •   قبل از آغاز یک کسب و کار باید مطمئن شوید که […]
  • آلبرت اینشتین در ۱۴ مارس ۱۸۷۹ میلادی در ساعت ۱۱:۳۰ صبح […]
  • استیو جابز در ۲۴ فوریه سال ۱۹۵۵ در سان فرانسیسکو از […]
  • لری پیج پسر دکتر کارل ویکتور پیج، یکی از نخستین […]
  • ویلیام هنری گیتس مشهور به بیل گیتس، در ۲۸ اکتبر ۱۹۵۵ […]
  • تکنولوژی
    مودم‌های نوری جدید ناساکه قرار است در سال ۲۰۲۰ در […]
  • تکنولوژی
    بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM) نوعی بازاریابی اینترنتی (تلاش های بدون پرداخت هزینه) است که از وب سایت های شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای بازاریابی استفاده می کند. هدف SMM تولید محتوا است که کاربران برای کمک به آنها با شبکه اجتماعی خود به اشتراک می گذارند. […]
  • تکنولوژی
    دیجیتال مارکتینگ نسبت به چند سال پیش تغییرات چشمگیری […]