27 ژوئن

درس های زندگی از یک کارمند شرکت تبلیغاتی

 

تبلیغات با تغییر درک ما به ارزش یک محصول تجاری بیش از مقدار واقعی آن می افزایند. “روری سوترلند” ادعای جسورانه ای می کند که یک تغییر در ارزش ظاهری می تواند به اندازه ی چیزی که به آن ارزش “واقعی” می گوییم برای ما مهم باشد — و نتیجه گیری او پیامد های جابی برای نحوه ی نگاه ما به زندگی دارد.

امید پنهانی هستم گرافیست ، چندین سال است در زمینه هایی ماننده طراحی گرافیکی ،فیلم و انیمیشن و … فعالیت می کنم. و آماده ارائه خدمات حرفه ای در این زمینه می باشم.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • یکی از راه‌هایی که می‌تواند عکس شما را زیباتر کند، […]
  •   دوستان عزیز حتما توصیه می کنم این مقاله خوانده […]
  • نکته های مهم ساخت تیزر تبلیغاتی : از آنجایی که در تهیه […]
  • امروزه استفاده از ویدیو های تبلیغاتی به جای تصاویر […]
  • آیا لوگوی شرکت شما خوب است یا ضعیف؟ اگر یک بوکسور از […]
  • ارتباط چشمی، ارتباط اجتماعی لازم را برای فردی که به او […]
  • بهترین تبلیغات برای شما چیست؟ شاید این اولین سوالی […]
  • قرارداد کارمُزدی یا حق‌الزحمه‌ای یا فری‌لنس، گونه‌ای […]
  • فیزیکدان نظری، کیهان‌شناس و نویسنده بریتانیایی و مدیر […]
  • در قسمتی از وصیتنامه نوبل آمده: تمام دارایی‌ام طبق […]
  • استیو جابز در ۲۴ فوریه سال ۱۹۵۵ در سان فرانسیسکو از […]
  • لری پیج پسر دکتر کارل ویکتور پیج، یکی از نخستین […]
  • تکنولوژی
    وقتی از اپلیکیشن های پیام رسانی سخن می گوییم، آوردن […]
  • تکنولوژی
    دیجیتال مارکتینگ نسبت به چند سال پیش تغییرات چشمگیری […]
  • تکنولوژی
    نوعی باکتری وجود دارد که طی مکانیزم زیستی خود الکترون […]