27 ژوئن

درس های زندگی از یک کارمند شرکت تبلیغاتی

 

تبلیغات با تغییر درک ما به ارزش یک محصول تجاری بیش از مقدار واقعی آن می افزایند. “روری سوترلند” ادعای جسورانه ای می کند که یک تغییر در ارزش ظاهری می تواند به اندازه ی چیزی که به آن ارزش “واقعی” می گوییم برای ما مهم باشد — و نتیجه گیری او پیامد های جابی برای نحوه ی نگاه ما به زندگی دارد.

امید پنهانی هستم گرافیست ، چندین سال است در زمینه هایی ماننده طراحی گرافیکی ،فیلم و انیمیشن و … فعالیت می کنم. و آماده ارائه خدمات حرفه ای در این زمینه می باشم.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • برای کالاهای تجاری خود از چه رنگ‌هایی استفاده […]
  • برای مدیریت یک شرکت موفق، یک موسسه‌ی بزرگ و یا هر […]
  • چیزیکه امروزه خیلی بدیهی تلقی می شود و مردم به نسبت به […]
  • هماهنگي در رنگ يعني آفرينش يك تركيب رنگي منظم، سازگار […]
  •  آیا می‌دانستید پنج نوع عکس پایه وجود دارد که هر عکاسی […]
  • ستیون پاول جابز (Steven Paul Jobs) بنیانگذار و رهبر […]
  •   تبلیغات با تغییر درک ما به ارزش یک محصول تجاری […]
  • بسیاری از بازاریان بر سر دوراهی راه اندازی کمپین […]
  • ده ویژگی و یک برداشت
    ۱۰ ویژگی که ما را به آدم‌های غیرجذاب تبدیل می‌کند و […]
  • لری پیج پسر دکتر کارل ویکتور پیج، یکی از نخستین […]
  • جفری پی. بزوس در آلبورک در ایالت نیومکزیکو به دنیا […]
  • فیزیکدان نظری، کیهان‌شناس و نویسنده بریتانیایی و مدیر […]
  • استیو جابز در ۲۴ فوریه سال ۱۹۵۵ در سان فرانسیسکو از […]
  • تکنولوژی
    بنا به پیش‌بینی یکی از دانشمندان دانشگاه ام‌آی‌تی، در […]
  • هوش مصنوعی تا سال ۲۰۲۴
    تکنولوژی
    یک مؤسسه پژوهش در حوزه فناوری، ارزشی برابر با ۴۲ […]
  • تکنولوژی
    بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM) نوعی بازاریابی اینترنتی (تلاش های بدون پرداخت هزینه) است که از وب سایت های شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای بازاریابی استفاده می کند. هدف SMM تولید محتوا است که کاربران برای کمک به آنها با شبکه اجتماعی خود به اشتراک می گذارند. […]
WhatsApp chat