۱۲ مهر

در دوران رکود اقتصادی از تبلیغات غافل نشوید

رمز موفقیت در شرایط رکود اقتصادی و کاهش درآمد فقط تحرک و فعالیت است.اما در این شرایط چطور بفروشیم؟متاسفانه بزرگترین اشتباهی که در بازار امروز اتفاق می افتد توقف برنامه های تبلیغاتی فروشندگان است.تحقیقات نشان می دهد کسانی که بیشتر دیده می شوند موفق تر هستن.یک مثال ساده بزنیم در تیم های ورزشی بازیکنی که بیشتر از همه دوندگی دارد،پاس گل می دهد یا گل می زند و امتیاز می گیرد بیشتر دیده می شود و بالطبع از امتیاز ویژه تری نسبت به هم تیمی های خود برخوردار است.این دسته از افراد ناخواسته از قانون تبلیغات پنهان استفاده می کنند.این افراد خواسته یا ناخواسته برای خود تبلیغ می کنند و دیده می شوند به طور حتم کسانی که دیده می شوند خریدار بیشتری دارند.
در شرایط بد اقتصادی ، تورم و رکود بازار دیده شدن اصل بر ادامه ی حیات یک فروشنده است.دیده شدن در این شرایط بهترین روش برای فروختن است.اگر شما هم جزو فروشندگانی هستید که می خواهید بفروشید باید تبلیغات کنید.روش تبلیغات بسته به کسب و کار شما متفاوت است.

امید پنهانی هستم گرافیست ، چندین سال است در زمینه هایی ماننده طراحی گرافیکی ،فیلم و انیمیشن و … فعالیت می کنم. و آماده ارائه خدمات حرفه ای در این زمینه می باشم.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • اختراعات و تکنیکهای گوناگونی در پیشرفت لوگو دخیل بوده […]
  • یکی از راه‌هایی که می‌تواند عکس شما را زیباتر کند، […]
  • در ابتدای هر پروژه، هر طراح گرافیک با تعدادی از […]
  • یکی از جدیدترین روش های بازاریابی اینترنتی، ویدئو […]
  • آیا به عکاسی از نوزاد علاقه‌مندید اما نمی‌دانید با چه […]
  •   قبل از آغاز یک کسب و کار باید مطمئن شوید که […]
  • مفهوم زیر بناییِ “اتاق فکر رسانه ای” در کشور ما، با […]
  • شرکت های بزرگ و کوچک و فروشگاه هایی که میخواهند به کسب […]
  • امروزه تبلیغات به عنوان عنصر اصلی در آگاهی، ترغیب و […]
  • جفری پی. بزوس در آلبورک در ایالت نیومکزیکو به دنیا […]
  • فیزیکدان نظری، کیهان‌شناس و نویسنده بریتانیایی و مدیر […]
  • کارلوس گوسن؛‌ مدیر کمپانی نیسان ژاپن و رنوی فرانسه […]
  • استیو جابز در ۲۴ فوریه سال ۱۹۵۵ در سان فرانسیسکو از […]
  • تکنولوژی
    گروهی از پژوهشگران شبکه های نوری دانشگاه لندن کالج […]
  • تکنولوژی
  • تکنولوژی
    شرکت ال جی به تازگی  محصولی را برای رقابت در بازار […]