17 ژانویه

اهمیت شبکه های اجتماعی

اهمیت شبکه های اجتماعی چیست؟ آیا تجارت کوچک شما واقعاً نیاز دارد که در شبکه های اجتماعی مشارکتی فعال داشته باشد؟ نقش شبکه های اجتماعی را در تسهیل رشد کسب و کار بررسی می کنیم. رسانه های اجتماعی تبدیل به یکی از مهم ترین ابزارهای تبلیغاتی برای انواع کالاها و خدمات مختلف شده اند. زمان زیادی است که شبکه های اجتماعی هم برای پیدا کردن کالا یا خدمات مورد جستجوی مردم قرار می گیرند. به همین دلیل امروزه بازاریابی شبکه های اجتماعی نقش بسیار مهمی در رسیدن به اهداف استراتژیک فروش و نرخ تبدیل به مشتری (Conversion Rate) در دیجتال مارکتینگ دارد. اینترنت که اکنون تقریباً در …

ادامه مطلب
3 دسامبر

۲۵ ایده ی تبلیغاتی برای افزایش کسب و کار

از آنجا که نبرد کسب و کارهای کوچک و متوسط بر سر به دست آوردن مشتریان هر ساله بیشتر و بیشتر می شود، پیدا کردن و انتخاب ایده های تبلیغاتی جدید و مؤثر برای هدف قرار دادن مشتریان بسیار قابل توجه خواهد بود

ادامه مطلب
28 اکتبر

تبلیغات رسانه های اجتماعی چیست؟

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM) نوعی بازاریابی اینترنتی (تلاش های بدون پرداخت هزینه) است که از وب سایت های شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای بازاریابی استفاده می کند. هدف SMM تولید محتوا است که کاربران برای کمک به آنها با شبکه اجتماعی خود به اشتراک می گذارند.

ادامه مطلب
24 اکتبر

اهمیت ویدئو مارکتینگ

لیستی را گردآوری کرده ایم که وضعیت تبلیغات ویدیویی در سال ۲۰۱۹ را روشن خواهد کرد و به شما نشان می دهد که شرکت های موفق چگونه از محتوای ویدیویی برای پیدا کردن پیام خود استفاده می کنند.

ادامه مطلب
26 سپتامبر

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ نسبت به چند سال پیش تغییرات چشمگیری داشته است، روشی که سال گذشته سبب موفقیت یک کسب و کار بوده است، ممکن است امسال پاسخگوی نیازهای آن نباشد. فهرست ایمیل‌ها و شماره‌های تماس و مشتریانی که جذب می‌کنید، برای کسب‌و‌کارها حیاتی است، اما به تنهایی کافی نیست؛ نباید از این سرنخ‌های تجاری انتظار سودآوری داشت. این سرنخ‌ها را باید به اعتماد و صمیمیت تبدیل کرد. اگر به عنوان یک برند می‌خواهید پیشرو باشید و مخاطبان همواره شما را به خاطر داشته باشند و به دیگر برندها ترجیح دهند، این شش توصیه در دیجیتال مارکتینگ می‌تواند برای شما مفید واقع شود. برندهایی که ارتباط …

ادامه مطلب
20 می

طراحی استوری اینستاگرام

دوست دارید کسب و کارتون در اینستاگرام بیشتر دیده بشه؟ بسیاری از شما کسب و کاری دارید و دوست دارید کسب و کار خود را در استوری اینستاگرام به صورت حرفه‌ای معرفی کنید. مخاطبان پایگاه خبری گلونی می‌دانند که استوری‌های گلونی بسیار حرفه‌ای و شیک و تمیز هستند. شما از ما درخواست کرده بودید که شرایطی را فراهم کنیم تا بتوانید استوری‌هایی حرفه ای برای کسب و کارتان داشته باشید. کمکی که می می توانم برای بهتر دیده شدن شما در استوری اینستاگرام کنم. طراهی فایل ویدئویی به اندازه استوری اینستاگرام برای کسب و کار و خدمات شما می باشد. که جذابییت بیشتری نسبط به …

ادامه مطلب
  • یکی از راه‌هایی که می‌تواند عکس شما را زیباتر کند، […]
  • در ابتدای هر پروژه، هر طراح گرافیک با تعدادی از […]
  • این کلمه دو بار در یک آیه به کار رفته است.صِبْغَةَ […]
  • بهتر است وقت بگذارید و یک ویدیو کامل و خوب تهیه کنید و پس از تهیه کردن یک ویدیو مناسب با کسب و کار تان سریعا آن را در طراحی سایت خود قرار دهید و هم چنین می توانید آن را در شبکه های اجتماعی مختلفی که در انها اکانت و صفحه دارید نیز منتشر کنید و مطمئن شوید که دیگران آن را می بینند و این از بهترین راههای بازاریابی اینترنتی است . […]
  • آیا به عکاسی از نوزاد علاقه‌مندید اما نمی‌دانید با چه […]
  • ده ویژگی و یک برداشت
    ۱۰ ویژگی که ما را به آدم‌های غیرجذاب تبدیل می‌کند و […]
  • مفهوم تبلیغات پنهان، یعنی اینکه تبلیغ‌کنندگان با […]
  • امروزه تبلیغات به عنوان عنصر اصلی در آگاهی، ترغیب و […]
  • ستیون پاول جابز (Steven Paul Jobs) بنیانگذار و رهبر […]
  • ویلیام هنری گیتس مشهور به بیل گیتس، در ۲۸ اکتبر ۱۹۵۵ […]
  • فیزیکدان نظری، کیهان‌شناس و نویسنده بریتانیایی و مدیر […]
  • کارلوس گوسن؛‌ مدیر کمپانی نیسان ژاپن و رنوی فرانسه […]
  • لری پیج پسر دکتر کارل ویکتور پیج، یکی از نخستین […]
  • تکنولوژی
    لیستی را گردآوری کرده ایم که وضعیت تبلیغات ویدیویی در سال 2019 را روشن خواهد کرد و به شما نشان می دهد که شرکت های موفق چگونه از محتوای ویدیویی برای پیدا کردن پیام خود استفاده می کنند. […]
  • تکنولوژی
    این جغد بانمک شب و روز محافظ خانه شما است. اغلب […]
  • تکنولوژی
    بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM) نوعی بازاریابی اینترنتی (تلاش های بدون پرداخت هزینه) است که از وب سایت های شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای بازاریابی استفاده می کند. هدف SMM تولید محتوا است که کاربران برای کمک به آنها با شبکه اجتماعی خود به اشتراک می گذارند. […]