۱۰ اسفند

ویدئو مارکتینگ

طی چند ۳ سال گذشته ، سبک دریافت اطلاعات انسان ها در جهان و همچنین ایران به سمت فایل های مالتی مدیا و ویدئو گرایش داشته است . این مسئله در استراتژی بازاریابی بسیاری از وب سایت های بزرگ تاثیر گذاشته است. مثال های جهانی برای این مورد می توان به سایت سوم جهان یعنی Youtube اشاره نمود . این وب سایت در حالی که تنها یک سال از عمر آن می گذشت توسط شرکت گوگل خریداری شد. و در این چند سال گذشته یکی از پربازده ترین خدمات گوگل بوده است. بخش بالایی از درآمد گوگل از تبلیغات قبل و بین و کنار ویدئو های این سایت به دست می آید.
روزانه گوگل از تبلیغات قبل و بعد ویدئوها سود بسیار بالایی را دریافت می کند.
ویدئو مارکتینگ امروزه به یکی از ابزارهایی برای جذب کاربران و افزایش رتبه وب سایت تبدیل شده است. در واقع کاربران ترجیح می دهند به جای اینکه متن های طولانی را مورد مطالعه قرار دهند، فیلم های آموزشی کوتاه مدت آن را تماشا کنند. برای همین است که اکثر مالکان و متخصصان سئو، استراتژی تولید محتوا را به سمت ویدئو مارکتینگ برده اند تا بتوانند کاربران جدیدی را برای سایت خود جذب نمایند.

هرکسی بسته به نوع کسب و کار خود، می تواند هدف متفاوتی از ویدئو مارکتینگ برای خود تعریف کند. متاسفانه باور غلطی که در این خصوص وجود دارد، بعضی از افراد گمان می کنند که هدف اصلی تولید ویدئو فقط فروش محصول است و اگر نتوانند با ویدئو اولیه محصولی را به فروش برسانند، تولید آن را متوقف می کنند. اگر با چنین دیدی در این خصوص دارید، باید بگوییم که اصلا وارد این حوزه نشوید. هدف اصلی تمامی روش های مارکتینگ، برندسازی است نه فروش. تا برندسازی صورت نگیرد، هیچ فروشی از محصولات شما اتفاق نخواهد افتاد.
ویدیو ها دارای قدرت تصویر و صدای فوق العاده ای هستند و صوت و تصویر، از جمله ابزارهایی است که مستقیما روی روحیات و تصمیم گیری های افراد تاثیر می گذارد.
امروزه افراد وقت و حوصله خواندن متن های طولانی را ندارندف همین امر موجب می شود که ویدیو با استقبال بیشتری مواجه شود. هم چنین به وسیله ویدیو ، می توانیم حجم بالایی از محتوا و اطلاعات را در مدت زمانی کوتاه به مخاطبان خود منتقل کنیم.

دیدن محصولات و شنیدن توضیحات اضافی در مورد محصول یا خدمت مورد نظر، موجب می شود افراد راحت تر برای خریداری تصمیم بگیرند و افزایش فروش شما را در پی داشته باشد.
با وجود پیشرفت تکنولوژی و عصر ارتباطات ، هنوز هم افرادی وجود دارند که نمی توانند به فضای آنلاین برای خرید و فروش اعتماد کنند. با ویدیو می توانیم حس اعتماد افراد را بیشتر کرده و آن ها را در مورد محصول یا خدمت خود قانع کنیم. زیرا به این صورت، وجود فردی واقعی را در فضای آنلاین احساس می کنند.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • طبق یک نظرسنجی از مردم آمریکا در مورد آینده تبلیغات، […]
  • در ابتدای هر پروژه، هر طراح گرافیک با تعدادی از […]
  • امروزه گرافيك بعنوان يكي از مهمترين عوامل تبليغ ، پيام […]
  • آیا لوگوی شرکت شما خوب است یا ضعیف؟ اگر یک بوکسور از […]
  • امروزه استفاده از ویدیو های تبلیغاتی به جای تصاویر […]
  • ساده ترین تعریف برای بهینه سازی وب سایت: قرار دادن وب […]
  • قرارداد کارمُزدی یا حق‌الزحمه‌ای یا فری‌لنس، گونه‌ای […]
  • کارلوس گوسن؛‌ مدیر کمپانی نیسان ژاپن و رنوی فرانسه […]
  • استیو جابز در ۲۴ فوریه سال ۱۹۵۵ در سان فرانسیسکو از […]
  • فیزیکدان نظری، کیهان‌شناس و نویسنده بریتانیایی و مدیر […]
  • در قسمتی از وصیتنامه نوبل آمده: تمام دارایی‌ام طبق […]
  • هوش مصنوعی تا سال ۲۰۲۴
    تکنولوژی
    یک مؤسسه پژوهش در حوزه فناوری، ارزشی برابر با ۴۲ […]
  • تکنولوژی
    وقتی از اپلیکیشن های پیام رسانی سخن می گوییم، آوردن […]
  • تکنولوژی
    مودم‌های نوری جدید ناساکه قرار است در سال ۲۰۲۰ در […]