3 دسامبر

۲۵ ایده ی تبلیغاتی برای افزایش کسب و کار

از آنجا که نبرد کسب و کارهای کوچک و متوسط بر سر به دست آوردن مشتریان هر ساله بیشتر و بیشتر می شود، پیدا کردن و انتخاب ایده های تبلیغاتی جدید و مؤثر برای هدف قرار دادن مشتریان بسیار قابل توجه خواهد بود

۱٫ برنامه ی حراج داشته باشید. در برخی از روزها به بهترین مشتریان تان و یا عموم مردم تخقیف بدهید. فقط دقت داشته باشید که دفعات این حراج ها زیاد نباشد، زیرا مشتری باهوش است و از این به بعد صبر می کند تا در روزهای حراج خرید کند و دیگر در روزهای عادی فروش نخواهید داشت.

٢. مسابقه برگزار کنید. برنامه ای تدارک ببینید تا مشتریان بعد از خرید یک محصول به صورت خودکار در مسابقه شرکت داده شوند و برگزاری این مسابقه را اطلاع رسانی کنید.

٣. نمونه ی رایگان بدهید. نمونه هایی از محصولات خود را که لوگو و برند شما روی آن است، در مکان های کلیدی پخش کنید. این موجب می شود افراد محصولات شما را تجربه کنند.

  1. محصول رایگان و یا درصدی تخفیف به ازای تعداد و یا مبلغ مشخصی خرید به مشتریان تان بدهید. این روش مشتریان را برای خرید محصولات بیشتری ترغیب می کند.
  2. تخفیف هایی به گروه هدف خود بدهید. این تخفیف ها ممکن است به افراد یک انجمن خاص، گروه خاص و یا افرادی که برای یک رویداد خاص در مکانی جمع شده اند، داده شود.

ارسال-رایگان-محصولات-خریداری-شده-از-واسط

  1. سیستم تحویل رایگان محصول در محل داشته باشید. کلمه ی رایگان برای مشتریان بسیار جذاب است و ارسال رایگان یک تخفیف مناسب خواهد بود.

۷. خدمات پرداخت آسان و امکان پرداخت وجه به صورت اقساط ارائه دهید. با ارائه ی این خدمات می توانید افراد متعلق به دهک های پایین تر اقتصادی را بیشتر به سمت خود جذب کنید.

۸. به افرادی که محصولات شما و برند شما را به دیگران معرفی می کنند تخفیف بدهید. امروزه مشتریان بیش از هر چیز دیگر به حرف هایی که دربارهی شما از یکدیگر می شوند، اعتماد می کنند. سعی کنید مشتریان تان را به سفیران برند خود تبدیل کنید.

  1. محصولات محبوب و پر فروش و کم فروش را در یک بسته بندی قرار دهید. فروش این محصولات در یک بسته که معمولا با قیمتی پایین تر از مجموع کالاهای مجزا است، هم رضایت مشتری را به همراه دارد و هم موجب کاهش موجودی غیر فعال انبار شما می شود.

۱۰. از کوپن ها استفاده کنید! کوپن ها و بن های تخفیفی به مناسبت های مختلف می توانند روی فروش شما تأثیر مثبت بگذارند.

۱۱. محصولات خود را ضمانت کنید. ضمانت و خدمات پس از فروش نشانه ی صداقت شما است و ضمن ایجاد حس حمایت در مشتری، اعتماد خریدار را نیز جلب می کند. برای مثال میتوانید از گارانتی های موجود در سایت واسط برای تضمین محصولات خود و ایجاد حس اعتماد در مشتریانتان استفاده کنید.

۱۲. از ماشین ها و کامیون های خود در تبلیغات استفاده کنید. شما می توانید ماشین ها و کامیون های خود را با کاورهایی که کسب و کار شما را معرفی می کنند، بپوشانید و تبلیغ کنید.

۱۳. محصولات تبلیغاتی هدیه بدهید. از محصولات تبلیغاتی مانند خودکار، تقویم، جاکلیدی و … که لوگو و برند شما روی آن است برای هدیه دادن استفاده کنید.

  1. مجله های تخصصی مکان مناسبی برای معرفی محصولات و خدمات جدید شما هستند، از آنها غافل نشوید. به دنبال مجلاتی و روزنامه هایی باشید که مخاطبان هدف شما علاقه ی زیادی به خواندن آنها دارند.
  2. کارت تبریک ارسال کنید. برای مشتریان تان در روز تولدشان و یا مراسم های خاص مثل عید نوروز و … کارت تبریک با مشخصات آنها ارسال کنید.
  3. وب سایتتان را مرتبا به روز کنید. داشتن وب سایت یک اصل اساسی است اما به روزرسانی آن خیلی بیشتر اهمیت دارد. وب سایت تان را به حال خودش رها نکنید.

۱۷. ویدئوهای ویروسی برای کسب و کار و محصولات تان بسازید. ویدئوهای جالب و تأثیر گذار بسازید و در فضای مجازی به اشتراک بگذارید. این ویدئوها می تواند به سرعت در بین انبوهی از افراد پخش و دیده شود.

۱۸. کامنت نویس استخدام کنید. افرادی را استخدام کنید تا در فضای مجازی درباره ی محصولات شما بحث کنند و نظر بنویسند.

۱۹. صفحه ی کسب و کار و برند خود را در فضای مجازی ایجاد کنید و آن را به روز نگاه دارید. تعداد زیاد مخاطبان فضای مجازی آن را به محل مناسبی برای تبلیغات ارزان قیمت تبدیل کرده است.

۲۰. از چراغ های نورافکن و رقص نور استفاده کنید. چراغ های رقص نور می تواند نظر افراد را از فواصل دور به خود جلب کند.

۲۱. تشکر کنید. بعد از هر خرید به صورت تلفنی، ایمیل، پیامک، نامه و یا هر طریق دیگر از مشتریان خود به خاطر خریدشان تشکر کنید.

۲۲. دوستدار محیط زیست باشید. محصولات یا خدماتی ارائه دهید که دوستدار محیط زیست باشد و این موضوع را اطلاع رسانی کنید. به صورت عملی نشان دهید که موضوع محیط زیست چقدر برای تان مهم و ارزشمند است.

۲۳. به خیریه ها و مؤسسات غیرانتفاعی کمک کنید. در امور خیریه شرکت کنید. با این کار جایگاه اجتماعی خود را در بین مردم ارتقا می بخشید.

۲۴٫ اسپانسر یا حامی یک رویداد در صنعت خود بشوید. اسپانسر شدن در رویدادهایی که مرتبط با صنعت تان هستند، فرصت مناسبی برای دیده شدن است.

۲۵٫ با رسانه های خبری صحبت کنید. استفاده از رسانه های خبری برای معرفی محصولات تان (خصوصا اگر نفع عمومی یا بخشی از مردم را به همراه دارد) یک ایدهی عالی است.

www.omidpenhani.ir

امید پنهانی هستم گرافیست ، چندین سال است در زمینه هایی ماننده طراحی گرافیکی ،فیلم و انیمیشن و … فعالیت می کنم. و آماده ارائه خدمات حرفه ای در این زمینه می باشم.

دیدگاه ها


  • خیلی کوناه و کاربردی

  • به عبارتی باید بتوانیم از دیوارهای ورود به صنعت تبلیغات حرف بزنیم.از میزان تمرکز در صنعت تبلیغات صحبت کنیم

  • شبکه های اجتماعی بخشی اساسی از زندگی روزمره جامعه امروز شده است. به ندرت میتوان فردی را پیدا کرد که حداقل در یکی از شبکه های اجتماعی عضو نباشد و بخش قابل ملاحظه ای از زمان خود را روزانه در این شبکه ها به جستجو نگذراند.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • برای مدیریت یک شرکت موفق، یک موسسه‌ی بزرگ و یا هر […]
  • آیا می دانید فیلترهای ضروری در عکاسی از طبیعت کدام […]
  • در ابتدای هر پروژه، هر طراح گرافیک با تعدادی از […]
  • آیا به عکاسی از نوزاد علاقه‌مندید اما نمی‌دانید با چه […]
  • آیا لوگوی شرکت شما خوب است یا ضعیف؟ اگر یک بوکسور از […]
  • ریچارد برنسون دلیل موفقیت خود در تجارت را ۵ راز مهمی […]
  •   قبل از آغاز یک کسب و کار باید مطمئن شوید که […]
  • مفهوم تبلیغات پنهان، یعنی اینکه تبلیغ‌کنندگان با […]
  • ۱- زندگی را برای کاری که دوست ندارید تلف نکنید؛ علاقه، […]
  • جفری پی. بزوس در آلبورک در ایالت نیومکزیکو به دنیا […]
  • استیو جابز در ۲۴ فوریه سال ۱۹۵۵ در سان فرانسیسکو از […]
  • لری پیج پسر دکتر کارل ویکتور پیج، یکی از نخستین […]
  • در قسمتی از وصیتنامه نوبل آمده: تمام دارایی‌ام طبق […]
  • تکنولوژی
  • هوش مصنوعی تا سال ۲۰۲۴
    تکنولوژی
    یک مؤسسه پژوهش در حوزه فناوری، ارزشی برابر با ۴۲ […]
  • تکنولوژی
    چه بخواهید متنی را ترجمه کنید یا بخواهید با کامپیوتر […]
WhatsApp chat